هزینه های درمان دندانپزشکی

هزینه های درمان دندانپزشکی در کشورهای مختلف

مقایسه بیمه عمر در ایران و سایر کشورها

مقایسه بیمه عمر در ایران و دیگر کشورهای جهان

جالبه بدونید که خدمات بیمه ایی که در ایران به اسم بیمه عمر ارائه می شه فرق چندانی با بیمه های مشابه در کشورهای دیگه نداره و از اونجایی که ما در صنعت بیمه وارد کننده هستیم الگو های بیمه های عمر کشورهای دیگر رو برداشته و با کمی تغییرات کوچیک در کشور ارائه می دیم.
اما تفاوت از اختلاف در فرهنگ و توجه دولت ها برای فرهنگ سازی است که متاسفانه در کشور ما این بیمه از طرف دولت حمایت نمی شه و نسبت به آن فرهنگ سازی ایی صورت نگرفته است.
تنها حمایتی که از طرف دولت در این مورد صورت گرفته مبلغی رو که شما در بیمه عمر سرمایه گذاری کنید معاف از مالیات خواهد بود.
اما در کشورهای دیگه مخصوصا کشورهایی که توسعه یافته و دارای ثبات اقتصادی هستند فرهنگ سازی های بسیاری در این زمینه صورت گرفته و با دادن تسهیلات یا کمک های دولتی و یا تبلیغات گسترده توسط دولت و حمایت از شرکت های بیمه ایی جامعه رو ترغیب به استفاده از بیمه عمر و تشکیل سرمایه گذاری می کنند.
در کشور ایران نه تنها از حمایت دولت خبری نیست بلکه متاسفانه با تجربه های تلخی که در حوزه های سرمایه گذاری بانکی و بنگاه های معاملاتی فضای غیرقابل اعتمادی در بین افراد جامعه نسبت به این موضوع وجود داره، از طرفی عدم نظارت دقیق بر روی وعده های توخالی برخی از نمایندگان فروش این اعتماد کمتر هم شده است، نبود فرهنگ مطالعه و تحقیق در کشور هم دلیل دیگری است که باعث شده به این اهمال کاری اضافه و فضای اعتماد مه آلودی ایجاد شود.
بسیاری از افراد جامعه با بیمه عمر ناآشنا هستند و درصد بالایی از آنها بصورت ناقص و غیر اصولی با بیمه عمر سامان آشنا هستند.
و شاید تنها برخورد اکثر جامعه با واژه ی بیمه و مستمری در حد این باشد که زمانی که برای استخدام به جایی مراجعه می کنند معرفی نامه ایی به تامین اجتماعی ارائه کرده اند.
اما خوشبختانه در سالهای اخیر بیمه عمر و تشکیل سرمایه تونسته با قدم های مطمئن و کوچیک اما موثر اعتماد سازی خوبی رو در بین مشتری های خودش ایجاد کند.
اما در کل با توجه به تنوع بیمه هایی که در شرکت های مختلف ارائه می شود ما به راحتی می توانیم بیمه هایی در حد و اندازه ی جهانی برای خودمون انتخاب و تهیه کنیم.
و این بخشی از وظیفه ی ماست که نسبت به بیمه تحقیق بیشتری انجام داده و از بیمه در سبد سرمایه گزاری هامون استفاده کنیم .

جایگاه بیمه عمر در دیگر کشورها چگونه است؟

طبق آمار در کشورهای توسعه یافته جهانی همچون کشورهای اروپایی و آمریکایی ۷۸ درصد مردم این جوامع از خدمات بیمه عمر و تشکیل سرمایه استفاده می کنند و بهره ی لازم رو از بیمه شون می برند. در این کشورها با توجه به فرهنگ سازی ایی که انجام شده کودکان از بدو تولد بیمه عمر تهیه می کنند و زمانی که فرد به سن قانونی و یا بیشتر از آن می رسد از لحاظ مالی تامین است و راحت تر می تواند برای زندگی آینده اش تصمیم گیری کنند. چیزی که در کشورهای همچون ایران به یک معظل تبدیل شده است.
در برخی کشورها از جمله ژاپن بصورت میانگین هر فرد بین سه تا پنج نوع بیمه عمر و تشکیل سرمایه گزاری دارد.
در خیلی از کشورهای عربی مانند امارت متحده در کنار شناسنامه به دستور دولت اقدام به افتتاح حساب بیمه عمر بصورت اجباری می کنند.
همه ی این موارد نشان دهنده ی اهمیت بیمه عمر در کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه است.
از آنجایی که بیمه عمر وابستگی شهروندان به دولت را از لحاظ مالی کمتر می کند، این دولت ها هوشمندانه سعی در بالابردن قدرت مالی افراد جامعه شون با حمایت کردند و فرهنگ سازی یا بصورت اجباری کرده اند.

چند درصد مردم ایران بیمه عمر دارند؟

در ایران متاسفانه کمتر از ۱۲ درصد جامعه از بیمه عمر استفاده می کنند که خیلی از آنها هم حتی با اینکه بیمه عمر را خریداری کرده اند اطلاعات درستی درمورد بیمه خودشون ندارند که درطی پرداختی های سالانه شان یا بیمه در اولویت زندگی شان نیست و یعد از مدتی از ادامه بیمه سرباز می زنند و یا با تبلیغات بعضا غلط و راهنمایی های نادرست ترجیح می دهند بیمه شان را ادامه ندهند و آمار انصراف از بیمه در ایران متاسفانه رقم بالایی است.

جذابیت های بیمه عمر

نکته ی جالب در بیمه عمر این است که شما با افتتاح بیمه عرم علاوه بر اینکه صاحب یک سرمایه گزاری مطمئن با حقوق بازنشستگی می شوید در کنارش پوشش بیمه حوادث از کارافتادگی، مریضی هایی همچون سرطان، سکته های قلبی و مغزی، نقص عضو، پیوند اعضا اصلی و همچنین فوت عادی یا براثر حادثه را هم خواهید داشت. مزیت دیگر بیمه عمر این است برای داشتن حقوق بازنشستگی الزاما شما نبایستی شاغل باشید، و حتی یک خانم خانه دار و یا کودک تازه متولد شده هم می تواند برای خودش حقوق و مستمری داشته باشد.
و در اقدامی جالب شرکت بیمه سامان شما حتی می توانید از خدماتی استفاده کنید که تنها در چند کشور دنیا ارائه می شود

همانطور که می دانید بسیاری از افراد جامعه یا اعضا خانواده فرزندان یا والدین از بیماری های سخت و لاعلاجی رنج می برند.
بیمه سامان با ارائه دادن محصول جامع امراض خاص به عنوان یک پوشش اضافی در بیمه نامه های عمر و تشکیل سرمایه خودش کاستی های طرح های ناموفق بیمه درمان و سلامت را جبران کرده است.
و هزینه های مالی، پیامدهای روحی و عاطفی و فشارهای ناشی از بیماری ها را تا حد امکان کاهش داده است.
جالب اینجاست که در بازار ایران هیچ رقیبی ندارد و در بازارهای بین المللی تنها چند کشور از جمله ایسلند، آلمان، کانادا محصولات مشابه ایی را به بازار عرصه کرده اند.
و در کنار بحث سرمایه گزاری بیمه عمر ارائه پوشش انواع بیماری های صعب العلاج و شایع به تفکیک گروه بندی سنی ارائه می دهد که در جایگاه خود اقدامی بزرگ است.

بیمه عمر غول چراغ جادو نیست

قرار نیست بیمه عمر و تشکیل سرمایه گزاری غول چراغ جادو باشد و تمام مشکلات شما را حل کند.
بایستی درمورد بیمه عمر با بالابردن سطح آگاهی مان کمی هم واقع بین باشیم. بیمه عمر در بسیاری موارد کمک کننده ی بزرگی است، اما برای داشتن صندوق سرمایه گزاری این بیمه نامه بایستی با توجه به واقعیت های جامعه انتخاب درستی کرد تا بتوان دریافتی مناسب و درخوری هم بعد از گذشت چند سال داشته باشید.
یادتون باشه بیمه عمر در تمام دنیا تایید شده و جزو بیمه های دوست داشتنی است و تقریبا شرکت ها قاعده های یکسانی در بیمه عمر دارند.
در هنگام خرید بیمه عمر تفاوت بین بیمه های عمر نیست که باید بهش توجه کنید
از اون مهمتر اینکه از کدام شرکت خرید کنید و یا مشاوره ایی کامل و از آن مهمتر صادقانه ایی داشته باشید این دو تا تفاوت باعث می شن در صندوق سرمایه گزاری تون تفاوت زیادی رو ایجاد کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

معرفی شرکت هواپیمایی امارات Emirates Flights

افزایش قیمت دلار و تاثیر آن بر روی قیمت بیمه نامه ها